Pinza per cable d'alimentazione di Telsto |Quì per rinfurzà a vostra infrastruttura di telecomunicazione

Telsto hà recentemente lanciatu a so linea Feeder Cable Clamps, chì hè stata hyped in l'industria di e telecomunicazioni in u mondu sanu.L'uttellu di punta hè cunnisciutu per a so forza estrema, a qualità di custruzzione è a finitura.

I morsetti di cavi alimentatori fatti da Telsto sò ben cunnisciuti perchè sò destinati à fissare tutti i tipi di cable posti nantu à infrastrutture cum'è torri o altre strutture simili, indipendentemente da a dimensione.E cundizioni climatichi estremi, cum'è a temperatura, a pioggia o altre umidità, a pressione di u ventu è e diverse influenze ambientali, ùn ponu micca dannà i morsetti di u cable d'alimentazione.

I variità di sti clamps di cable d'alimentatore varienu basatu annantu à i diametri di u cable, chì varienu da 10 mm à 1 5/8 "è oltre. I Clamps Cable Feeder sò assai forti in a custruzzione, simplici per installà, è ùn anu micca bisognu di strumenti specifichi.
Fighjemu un pocu di elli:

A pinza di l'alimentatore hè pensata per l'usu cù a tecnulugia wireless.E cunnessioni in fibra ottica è i cavi di putenza sò disposti à e torre di cellula esterne cum'è parte di a rete wireless 3G / 4G / 5G.

U pirtusu giganti nantu à a pinza di l'alimentatore hè utilizatu per u cable d'alimentazione DC, mentre chì u pirtusu più strettu nantu à a pinza hè utilizatu per attache u cable di fibra ottica.Diversi stili sò dispunibuli sicondu quanti cavi deve esse assicurati.

Pinzetta per cable di alimentazione 1

I cavi di l'alimentatore sò spessu fissati à e torri di basa aduprendu pinze di cavi di alimentatore, chì cuntrolanu è assicuranu in modu efficace u sistema di stallazione di l'alimentatore.A sustanza resistente à i UV utilizata per fà i morsetti di u cable d'alimentazione.U disignu furnisce a presa più robusta è a minima quantità di tensione quandu gestisce un sistema di cable.Per suppurtà u malu tempu, sò custruiti solu di materiali chì ùn sò micca arrugginiti.U PP/ABS di alta qualità è l'acciaio inossidabile di alta qualità custituiscenu a pinza di u cable d'alimentazione.

Pinzetta di Cavo di Alimentatore 2

Sti clamps cable Feeding, chì ponu esse usatu in diverse temperature, sò soprattuttu fatti di acciaio inox, polipropilene anti-ultraviolet o plastica ingegneria ABS, è anti-vecchia gomma.Hè principarmenti utilizatu per a fissazione di fili RF à torri, scale di cable, etc. Per suddisfà i bisogni unichi di u cliente, trattimu in diversi ganci ideali per tutti i scopi per assicurà una longa vita di travagliu.

Pinzetta di Cavo di Alimentatore 3
Pinzetta di Cavu di Alimentatore 5
Pinzetta per cable di alimentazione 6

Tempu di pubblicazione: 18-10-2022