Telsto hà rovesciatu l'industria di sviluppu di telecomunicazioni senza filu giganti

I nomi multipli chì guvernanu l'Industria di u Sviluppu di Telecomunicazioni Wireless per più di un decenniu ùn anu micca pussutu trasfurmà l'Industria è dà un rimodellu assai necessariu.I prudutti fatti manualmente eranu un trascinamentu in u rendiment cù una durazione di vita povera è sò spessu obligati di rimpiazzà una volta è una volta.

U prucessu pesante di cambià i cavi alimentatori, i sigilli di gel, o qualsiasi pannellu di stivali d'entrata sempre necessitava un costu extra è risicu per u rendiment di a cumpagnia.

In questi tempi scuri, Telsto hè apparsu cum'è un salvatore è hà cambiatu tutta a perspettiva di l'industria fornendu una linea di prudutti di prima qualità per assicurà risultati di qualità.

Telsto hà rovesciatu l'industria giganti di sviluppu di telecomunicazioni wireless1

Connettori RF, Jumper Coaxial & Feeder Cables, Grounding & Lightning Protection, Sistemi di entrata di cavi, Accessori per l'impermeabilizazione, Prodotti in fibra ottica, Dispositivi passivi, etc., sò solu qualchi esempi di l'equipaggiu è l'accessori di telecomunicazione chì Telsto Development Co., Limited hè specializatu. in furnisce.Ci impegnimu à furnisce soluzioni d'infrastruttura di stazione di base "one-stop-shop" à i nostri clienti da a terra in torre.

Per esse fideli à u so hype, ogni pruduttu Telsto hè pruduttu à standard di alta qualità à un prezzu ghjustu.A nostra clientela domestica include una larga gamma di fornitori di servizii di telecomunicazione, distributori, OEM, integratori di sistemi, rivenditori è cuntrattuali.A nostra clientela internaziunale include paesi in i Stati Uniti, Sudamerica, Oceania, Asia, Europa, Africa, etc.

Telsto hà rovesciatu l'Industrie di Sviluppu di Telecomunicazioni Wireless Giganti3

Telsto hè dedicatu à furnisce i nostri clienti una soluzione "one-stop-shop" per a so infrastruttura di stazione di basa, da a terra à a cima di una torre.

Telsto hà sempre aderitu à u principiu chì furnisce un eccellente serviziu di u cliente hè qualcosa chì duvemu guardà assai.In pocu tempu, l'industria hà riesciutu à scaccià l'avversari senza cumpetizione per esse fideli à i so valori core, chì sò stati di furnisce i clienti eccellenza è oltre.

Telsto hà rovesciatu l'industria di sviluppu di telecomunicazioni senza filu giganti4
Telsto hà rovesciatu l'Industrie di Sviluppu di Telecomunicazioni Wireless Giganti6
Telsto hà rovesciatu l'Industrie di Sviluppu di Telecomunicazioni Wireless Giganti5

U megliu di l'Industria chì Telecom Plantation Fraternity cherishes hè a trasparenza di Telsto.I clienti tornanu sempre per lascià recensioni pusitive nantu à tutti i siti suciale.Hè per quessa chì più di 50 per centu di i clienti sceglienu per esse clienti à longu andà.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022